Training voor trainers/coaches/leiders

Het heeft even op zich laten wachten maar de uitnodiging middels datumprikker voor inschrijving voor de cursus "Pupillen/Jeugd voor trainer(s)/coach(es)/leider(s) in een notendop" is de deur uit.

En ook de eerste inschrijvingen zijn al binnen.

Op woensdag 9, 16 en 23 maart zullen de huidige trainer(s)/coach(es)/leider(s) kunnen deelnemen.

Onderwerpen zijn;

• Wat mag je als trainer(s)/coach(es)/leider(s) verwachten van een speler en visaversa
    • dotcomsport (spelervolgsysteem)
    • De normen en waarden van SV Huizen.

In groepen van maximaal 16 personen zullen we daarin de belangrijkste facetten doorlopen.

Doel is om meer begrip te krijgen, waar rekening mee te houden per leeftijdscategorie.

Per leeftijdscategorie verschilt dat namelijk enorm.

Vooral als het gaat om;

• Begrijpelijke informatie/doelen
    • Hoeveelheid informatie
    • Inspraak
    • Belevingswereld

We hopen na deze avond een aantal handvatten te kunnen meegeven waar iedereen bij gebaat is.

Dotcom is recent weer nieuw leven in geblazen.

Hiermee kunnen we spelers doormiddel van de input van trainer(s)/coach(es)/leider(s), hoofdtrainer(s) en interne scouting een beter beeld vastleggen van alle spelers.

Dit betreft onder andere;

• Aanwezigheid bij trainingen en wedstrijden
    • Niveau van speler
    • Afspraken met en of over de speler
    • Trainingsvormen

Kortom een zeer handige tool die alles een stuk makkelijker moet gaan maken.

Als laatste aandacht voor de normen en waarde binnen SV Huizen.

Voor eenieder te vinden op https://2023.svhuizen.nl/organisatie/bestuur/normen-en-waarden

Ook dit zullen we de revue laten passeren tijdens deze avonden.

In eerste instantie worden deze avonden georganiseerd voor de huidige vrijwillige trainer(s)/coach(es)/leider(s).

Mocht er echter het signaal komen dat er ook buiten deze groep behoefte is aan een deze cursus dan horen wij dat uiteraard graag.

Met sportieve groet,

Namens de OC