Update trainingsschema ivm uitval grasvelden

Helaas is er slecht nieuws over de engerlingen in de grasvelden. Deze hele vervelende beestjes hebben inmiddels 3 van onze velden erg aangetast.

Gert is keihard aan het werk om de schade te herstellen maar op dit moment kunnen we geen gebruik maken van veld 2,3 en 5. Niet voor het warmlopen, niet voor de trainingen en niet voor de wedstrijden. Helaas gaan er dus de aankomende weken ook wedstrijden afgelast worden.

Dit is echt heel erg vervelend voor iedereen maar helaas is het overmacht!

Daarom is ervan af maandag a.s. een tijdelijk schema van kracht. Iedereen kan trainen maar er wordt van iedereen flexibiliteit gevraagd. Sommige teams zijn tijdelijk samengevoegd of trainen een half uur korter.  Kijk goed in het schema wat voor jouw team de wijziging is.

Zijn er vragen dan horen wij het graag. Bij voorbaat bedankt voor jullie begrip, inzet en flexibiliteit.

Sportieve groet,

Sidney Schipper ( Hoofd jeugdopleiding)
    Marleen Brasser (wedstrijdsecretaris)