Viertal stopt bij 1ste selectie

Brian, Preston, Tim en Nassir stoppen bij 1ste selectie S.V. Huizen

Preston heeft de laatste jaren geprobeerd een plek te bemachtigen in het elftal. Hoewel hij prima uit de voeten kan op meerdere posities is het hem helaas niet gelukt om een vaste plek te veroveren. Preston gaat volgend seizoen bij Zuidvogels voetballen.

Brian keerde in 2018 weer terug na een verblijf van 4 jaar bij Sparta Nijkerk. De laatste jaren is Brian als keeper van grote waarde geweest voor s.v. Huizen. De sympathieke keeper is jarenlang een basisspeler geweest maar kon zich de laatste tijd ook goed schikken in een reserverol. Brian gaat in een lager elftal keepen.

Tim stopt ook na twee door het coronavirus onderbroken seizoenen. De ervaren centrale verdediger heeft een ijzersterke indruk achter gelaten. Als aanvoerder ging hij voorop in de strijd en leidde hij de defensie. Tim gaat in een vriendenteam bij V.V. de Posthoorn voetballen

Nassir kwam halverwege het seizoen 2019-2020 vanuit Cyprus terug bij zijn oude club. Door het coronavirus en en blessures heeft Nassir helaas niet heel veel wedstrijden kunnen voetballen. In de wedstrijden die hij wel speelde etaleerde hij zijn voetbalkwaliteiten waaronder zijn prachtige techniek. Nassir zal wel actief blijven in de jeugdopleiding bij s.v. Huizen. Ook Nassir gaat bij V.V. de Posthoorn voetballen maar in het 1ste elftal.

Wij danken dit viertal hartelijk voor hun inzet en wensen hen nog veel voetbalplezier