Voorbeschouwing d' Olde Veste'54 - s.v. Huizen

Afgelopen zaterdag speelde Huizen de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen WV-HEDW. In de tweede helft kwam Huizen op een 1-0 voorsprong, maar wist deze niet vast te houden en moest dan ook genoegen nemen met een 1-1 gelijkspel.

d' Olde Veste kent een minder gelukkige start van de competitie doordat beide competitiewedstrijden werden verloren. Afgelopen zaterdag verloor ‘d Olde Veste het uitduel tegen HZVV met 2-1 en in het openingsduel werd thuis met 1-3 verloren van DHSC. Tegelijk verloren HZVV en DHSC hun andere duel in een competitie, waar na twee wedstrijden, nog weinig peil op te trekken valt anders dan dat slechts Ajax en Swift twee keer wisten te winnen. Wat wel helder is, is dat  d' Olde Veste er op gebrand zal zijn om van de hatelijke ‘0’ af te komen, het liefst door een overwinning te behalen. Huizen zal op haar beurt de start van de competitie een waardig vervolg willen geven door een tweede uitoverwinning te boeken. Het belooft wat dat betreft dan ook een boeiend duel te worden in Steenwijk waarbij Huizen hopelijk weer mag rekenen op uw support.

De aftrap wordt 15.00 genomen op sportpark Parallelweg gelegen aan Parallelweg 11 te Steenwijk. Mocht u verhinderd zijn, dan kunt u het duel ook volgen via het Twitter account @svHuizen