Voorbeschouwing Huizen - Nivo Sparta

Afgelopen zaterdag was sprake van een regelrechte apotheose: na een 2-0 achterstand waren er maar weinigen die er nog in geloofden, maar Huizen wist desondanks met 2-4 te winnen en zo kampioen te worden bij de buren. Komende zaterdag wacht het toetje waarbij kampioen Huizen gastheer is voor Nivo Sparta. Net als Huizen is Nivo Sparta uitgespeeld: het bezet een 6de plaats met 36 punten uit 25 wedstrijden en kan alleen een plaats stijgen als het wint van Huizen en Roda ’46 verliest. Ook een periodetitel kan niet meer worden behaald. Enerzijds dus sprake van een wedstrijd om des keizers baard, anderzijds een wedstrijd waarin beide ploegen frank en vrij kunnen spelen. Dit laatste zou moeten zorgen voor een aantrekkelijk duel waarin Huizen zal willen winnen om het aantal punten op te voeren tot 69 wat (haast?) uit 26 duels een record zou kunnen zijn.

Zaterdag heeft u ook de mogelijkheid om de kampioenseditie te verschaffen. Dit unieke item kan niet ontbreken!

Mocht u niet aanwezig kunnen zijn: u kunt de wedstrijd volgen via het Twitter account @svHuizen De wedstrijd wordt om 14:30 afgetrapt en de wedstrijdbal wordt aangeboden door Schaap & van Dijk verhuizingen waarvoor hartelijk dank!