Voorbeschouwing s.v. Huizen - c.s.v. Apeldoorn

Afgelopen zaterdag speelde Huizen voor de beker tegen Schalkwijk uit de 5de klasse. Huizen deed wat het moest doen (1-3 overwinning) en is zodoende door naar de volgende ronde. Komende zaterdag wordt de competitie weer hervat waarbij Huizen gastheer is voor CSV Apeldoorn. Apeldoorn wist in de laatste vijf wedstrijden acht punten te verzamelen waarmee het totaal aantal punten momenteel dertien bedraagt.

Met deze dertien punten uit acht wedstrijden bezet Apeldoorn een 6de plaats waarbij Apeldoorn zowel 13 doelpunten maakte als er 13 tegen kreeg. Hiermee is het doelsaldo vergelijkbaar met dat van Huizen (14 om 13), maar blijft de teller van Huizen tot nog toe steken op 9 punten. Wat dat betreft is de missie voor Huizen helder: een overwinning behalen, zeker ook omdat Flevo Boys en Berkum op zeven punten staan. Tegelijk kan een overwinning leiden naar een plek in de middenmoot aangezien Genemuiden, Ajax en WV-HEDW binnen het bereik van Huizen staan. Het is kortom een belangrijke wedstrijd in deze fase van de competitie waarbij Huizen de steun van de eigen supporters goed kan gebruiken. Wij hopen u dan ook dan te treffen langs de lijn tijdens deze wedstrijd die om 14:30 wordt afgetrapt op ons eigen sportpark de Wolfskamer.

Nog een leuke bijkomstigheid voor deze wedstrijd om te melden. Er wordt deze zaterdag nog een familiaire strijd aangegaan. De strijd tussen de zwagers - Jan Kromkamp (trainer C.S.V. Apeldoorn) en Robert Baas (bestuurslid s.v. Huizen). Aan wie wordt het welbekende kratje bier overhandigd?

Pupillen van de week zijn Karlijn Westland uit HZM MO9-1 & Liselotte van Woerden uit HZM MO11-2.

Voorafgaand aan deze wedstrijd zullen we stilstaan bij het grote verlies van Arie Bout & Pim van de Meent.

Aankomende zaterdag kan je ook tijdens de wedstrijd heerlijk genieten van een heerljik bakje kibbeling!!

Mocht u niet aanwezig kunnen zijn: u kunt de wedstrijd volgen via het Twitter account @svHuizen

De wedstrijdbal wordt aangeboden door Nico Klein Vleeswaren waarvoor hartelijk dank!