Walking Football bij ADO Den Haag

Waar velen naar hadden uitgezien (en zeker door Leo als ras-hagenees) werd afgelopen donderdag 28 juli de waarheid. We mochten op uitnodiging spelen tegen ADO Walking Football. Ze hadden nog een oud-prof in hun gelederen die ooit tegen Cruyff en Keizer had gespeeld, maar dat dat was oude glorie. s.v. Huizen werd in twee teams gesplitst en aangevuld met spelers van ADO. Zodoende kon een mini-toernooitje kon worden gespeeld waarbij we 3 wedstrijden van  30 minuten konden spelen. De oude garde van Huizen (Honing/Moll) dwong erg veel respect af. De sfeer was uitstekend en ook het wedstrijdverloop. Winst, gelijk, verlies...het werd afgesloten met een door ADO aangeboden prima lunch. Maar dit was pas het voorafje. Onze contactpersoon bij ADO was Wout Jonker, tevens de PR-manager van profclub ADO DEN HAAG. Via hem kregen we 's middags nog een schitterende rondleiding door het stadion van ADO.

Dit was echt spectaculair. De nieuwste technische beveiligingssnufjes, een tankgracht, een anti-hufterproof uitvak, familievak, een grasmat zooo mooi, maar ook nostalgie. Kortom, we kregen echt een VIP-behandeling. Kortom, een dag om nooit te vergeten. ADO.....hartelijk bedankt.

Jeugddroom wordt werkelijkheid !

Als fervent supporter van ADO Den Haag is een droom voor oud docent Leo van Harten uitgekomen.
    Na zijn pensionering sloot hij zich aan als deelnemer van Fitstars onderdeel van Sportplatform Huizen.

Hij maakte o.a. kennis met Walking Football van s.v. Huizen .En vond deze sport zo leuk dat hij zich aanmelden.

De reden was dat hij als klein jochie altijd wilde voetballen bij ADO Den Haag .Hij was een geboren en getogen Hagenees. Dat hebben wij tijdens  onze trainingen tot treurenis moeten aanhoren.

Zijn grote droom kwam afgelopen week op donderdag 28 juli uit.

De Walking Footballers van SV Huizen speelden een wedstrijd tegen de Old stars van ADO Den Haag.

Deze eindigde in 3-3- niet onverdienstelijk. Na de wedstrijd kregen wij een rondleiding en lunch aangeboden.

Zijn droom kwam uit waar hij zijn hele leven al van gedroomd had.

Met sportieve groet,

Ed van Dijk (SV Huizen Walking Football)