Wij zijn op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar scheidsrechters en scheidsrechter begeleiders! Wij als scheidsrechterscommissie zouden het fijn vinden om meer scheidsrechters in te zetten om alle teams van een scheidsrechter te voorzien, dus misschien zijn wij wel op zoek naar joú!

Als scheidsrechter word je door de s.v. Huizen compleet gefaciliteerd (tenue, vergoeding etc..) en krijg je de mogelijkheid om een cursus te volgen. Ongeacht je ervaring en je leeftijd ben je van harte welkom bij de club. De scheidsrechter is een van de meest onderschatte functies in het voetbal. Zonder de scheidsrechter is er simpelweg geen voetbal mogelijk!

Heb je vragen naar aanleiding van dit bericht of ben je geïnteresseerd om te komen fluiten? Neem dan gerust contact op met de voorzitter van de commissie, Hans van der Tier.

ikwordscheids@svhuizen.nl