Zomervakantie!

Vanaf vandaag begint officieel de zomervakantie en dat betekent een einde aan de zomervoorbereiding voor het nieuwe seizoen.

Ten opzichte voorgaande jaren zijn in alle leeftijdscategorieën de voorlopige selectie medegedeeld. Hoewel de selectieprocedure dit jaar iets anders verliep dan voorgaande jaren, zijn wij over het algemeen tevreden over het proces.

Wij kijken er erg naar uit om in augustus weer te starten met de voorbereiding naar de eerste beker- en competitiewedstrijden. Vanaf dan gaan wij ook werken met definitieve selecties, waarbij in uitzondering nog mutaties kunnen plaatsvinden.

Wij zijn blij dat grotendeels van de trainers van het afgelopen seizoen ook in het nieuwe seizoen actief zijn bij sv Huizen. Daarnaast zijn wij blij dat wij de trainerscorps hebben kunnen versterken met een aantal nieuwe trainers, waardoor er geen vacatures zijn op de eerste elftallen in de jeugd.

Wil jij nog iets betekenen in het begeleiden of trainen van een elftal? Neem dan even contact op met de Hoofd Jeugdopleiding Sidney Schipper, hoofdjeugdopleiding@svhuizen.nl .