Eindelijk - we gaan weer van start!

We hebben er een tijd op moeten wachten. Maar aankomend weekend gaat het weer gebeuren!! We gaan weer van start en daar zijn we enorm blij mee, lees deze belangrijke informatie goed door.

• Iedereen kan weer als vanouds naar het sportcomplex komen, de kleedkamers zijn open en na de training en wedstrijden kan je weer douchen. Ouders en belangstellenden kunnen weer komen kijken en de kantine is open.
    • Deze week wordt het schema, vanaf zaterdag 4 september gemaakt welke ouders uit welk team worden verwacht om mee te helpen achter de bar en in de keuken. We verwachten dat iedereen hieraan meedoet.
    • Zaterdag 4 september en zaterdag 11 september zijn onze openingsdagen. De leiders van de jeugdteams t/m O 15, kunnen op één van deze zaterdagen een doos ijsjes halen in de kantine en uitdelen aan alle spelers en speelsters.
    • Zaterdag 11 september is het eerste drankje gratis na de bekerwedstrijd van Huizen 1 rond 16.15 uur. Dit alles onder het genot van gezellige muziek.

We hopen jullie te zien en wensen jullie een super, succesvolle, sportieve competitie toe.

Bestuur s.v. Huizen