Kampioenschap JO10-1 najaar 2021

Na de laatste wedstrijd uit tegen AS'80 met 3-5 te hebben gewonnen, mochten we hardop zeggen: We zijn NAJAARSKAMPIOEN!!!

En dat moest gevierd worden. Dus op 18 december speelden we nog een oefenwedstrijd tegen de JO11-2 van sv Huizen en na de wedstrijd was er een officieel moment met de uitreiking van medailles en een heerlijk patatje. Met dank aan Erik Bakker van de technische commissie jeugd en vrijwilligers in de kantine.

En de kers op de taart: promotie naar de hoogste poule (A) van de Hoofdklasse vanaf januari. Gefeliciteerd jongens en staf!!!

Mooi dat de club actief aandacht besteed aan de successen van de jeugdteams.