Man of the Match

Een 0-0 wedstrijd waar er toch echt voor s.v. Huizen meer in zat. Huizen was over het geheel genomen de bovenliggende partij, hetgeen Ajax trainer Middelbeek na afloop ook ruiterlijk toegaf.

Tijdens deze wedstrijd werd Remco Helms verkozen tot Man of the Match en mocht hij de dinercheque voor twee personen van restaurant La Maison uit Huizen ontvangen.

Remco van harte gefeliciteerd met de dinerbon van restaurant La Maison uit Huizen.

Bij La Maison geniet u van culinaire gerechten uit de Westerse Aziatische keuken. Door de samenstelling van het interieur, de selectie van hoogwaardige ingrediënten en een uitgebreide drankkaart, verzorgen ze u een onvergetelijke diner.

Meer informatie restaurantlamaison.nl