Man of the Match

Onder heerlijke weersomstandigheden speelde s.v. Huizen een prima wedstrijd tegen csv Apeldoorn. Na een 1-0 ruststand trok Huizen na rust de wedstrijd verder naar zich toe met o.a. een wereldgoal van Sergio Kozjak. Het werd uiteindelijk 4-1.

Tijdens de wedstrijd werd Sergio verkozen tot Man of the Match en mocht hij de dinercheque voor twee personen van restaurant La Maison uit Huizen ontvangen.

Sergio van harte gefeliciteerd met de dinerbon van restaurant La Maison uit Huizen.

Bij La Maison geniet u van culinaire gerechten uit de Westerse Aziatische keuken. Door de samenstelling van het interieur, de selectie van hoogwaardige ingrediënten en een uitgebreide drankkaart, verzorgen ze u een onvergetelijke diner.

Meer informatie restaurantlamaison.nl