Mededeling bestuur

Beste leden van s.v. Huizen,

Graag delen we de volgende informatie met jullie:

• Komende zaterdag spelen we de allereerste competitiewedstrijden van dit seizoen. Voor de wedstrijd van het eerste elftal rond 14.30 uur willen we een minuut stilte houden voor hen die ons in het afgelopen jaar zijn ontvallen. We denken Eric Vos, Henk Bunschoten, Cees Westland, Henny Slokker en Jan Veerman. De spelers van het eerste elftal zullen met rouwbanden spelen.
    • Onze jaarlijkse ALV hopen we te houden op maandag 29 november in de kantine.
    • Verder zijn we blij dat de toernooicommissie weer alles in het werk gaat stellen het wintertoernooi te organiseren op zaterdag 8 januari 2022.
    • We hebben besloten dat onze jubilarissen worden uitgenodigd een uur voor de aanvang van de nieuwjaarsreceptie, we vinden het fijn hen in kleiner verband te ontmoeten en hen toe te spreken.
    • Vanaf dit seizoen zullen we de kerst en nieuwjaarsborrel in elkaar schuiven in één activiteit na de jaarwisseling.
    • Tot slot maken we ons zorgen om de inzet van vrijwilligers, in een separate brief worden de leden geïnformeerd. Neem onze boodschap ter harte. We zijn samen s.v. Huizen en samen verantwoordelijk voor onze prachtige vereniging.
    • Zaterdag 25 september om 14.00 uur is er de laatste mogelijkheid om je membercard van dit seizoen op te halen in de kantine. Daarna liggen de kaarten op het wedstijdsecretariaat.

Wij wensen jullie een prachtige competitie toe.
    Bestuur s.v. Huizen