Sidney Schipper nieuwe Hoofd Jeugd Opleiding

Met veel genoegen kunnen wij als OC (Opleidingscommissie) en het bestuur van onze club Sidney Schipper presenteren als onze nieuwe HJO (Hoofd Jeugd Opleiding) voor het volgende seizoen 2022-2023. Sidney is de opvolger van onze huidige HJO Ferry Hendrikse. Zoals u eerder op deze site heeft kunnen lezen nemen wij afscheid van Ferry aan het einde van dit seizoen. Onze wegen gaan zich scheiden i.v.m. werk en een nieuwe drukke studie van Ferry. Bij deze nogmaals super bedankt Ferry voor al je goede werk.

Sidney is geen onbekende voor onze club en heeft in het korte verleden de volgende functies bekleed voor onze club:

• 2017-2018: Trainer JO11-1 en JO17-1 ad interim. Tevens in dit jaar ook zijn UEFA B diploma behaald
    • 2018-2019: Trainer JO17-1 en woensdag middag coördinator recreatie teams
    • 2019-2020: Trainer JO17-1
    • 2020-2021: Trainer JO19-1

Sidney is een echt voetbal dier en ademt ons mooie spelletje. Zelf heeft hij niet onverdienstelijk gevoetbald in de jeugdselecties van Feyenoord, maar door een ernstige blessure kwam zijn carrière als actieve voetballer op het hoogste niveau helaas vroegtijdig tot een eind.

De afgelopen 3 jaar is er veel gebeurd (positief) binnen onze jeugdafdeling, zo staat er weer een solide beleid voor de komende jaren, zijn er jonge enthousiaste trainers aangesteld, krijgen onze recreatieve teams weer meer de aandacht die zij verdienen. Eigenlijk te veel om in dit persbericht te vermelden, maar het mag duidelijk zijn dat wij als OC en Sidney de ingeslagen weg zullen vervolgen.

Sidney zal worden bij gestaan in de rol van HJO door Haris Bantvawala, trainer van onze huidige JO19-1 en tevens ook weer de trainer voor volgend seizoen van de JO19-1. Haris kent onze club door en door, hij loopt als trainer immers al 10 seizoenen mee binnen onze mooie club.

Rest ons nu nog te zeggen dat wij Sidney en Haris veel succes wensen voor het volgende seizoen, al duurt dat nog wel even. In ieder geval goed om u, als lezer van dit bericht, te kunnen melden dat wij niet stil zitten als OC.

Erik Bakker – Voorzitter OC en namens bestuur sv Huizen