Straatvoetbal sponsor aan het woord

Zaterdag 10 juni staat het welbekende straatvoetbaltoernooi weer op het programma. De hoofdsponsor van zowel het mini als jeugdstraatvoetbaltoernooi is dit jaar "De Groot Verzekeringen & Hypotheken".

Afgelopen jaar verlengde De Groot Verzekeringen voor 3 jaar haar contract met een sponsorbord van maar liefst twaalf meter!

Maar waarom nu ook sponsor van het Straatvoetbaltoernooi?

In gesprek met Jan de Groot.

Wie en wat is de Groot Verzekeringen & Hypotheken?

Wij zijn onafhankelijke adviseurs in verzekeringen en hypotheken. Staan tussen de klant en de verzekeraar of bank om zo de belangen van onze klanten te behartigen. We zijn met een klein team en kunnen persoonlijke aandacht geven en dat al sinds de oprichting in 1900 door de overgrootvader van Jan de Groot.

Wat heeft De Groot Verzekeringen & Hypotheken ertoe gebracht om hoofdsponsor te worden van het Straatvoetbaltoernooi bij s.v. Huizen?

We werden benaderd door de organisatie of wij ons (financiële) steentje wilden bijdragen aan dit leuke evenement en omdat wij s.v. Huizen een warm hart toedragen leek het ons leuk om dat een keer te doen

Wat hoopt De Groot Verzekeringen & Hypotheken te bereiken door betrokken te zijn bij het Straatvoetbaltoernooi?

Dat alle deelnemers een leuk en geslaagd toernooi gaan spelen met veel plezier, uitdaging, sportiviteit en vooral genieten van elkaar. Deze dag is altijd een groot voetbalfeest. De organisatie doet er ook alles aan om iedereen altijd te vermaken. Van mega grote springkussens, tot artiesten, eettentjes, smincken, te gekke hoofdprijzen maar ook iedereen, de jeugd, loopt met een beker de deur uit! Echt fantastisch! Ook het ontbijt wat dit jaar gaat plaatsvinden is ook echt uniek!

Hoe kunnen spelers, supporters en andere betrokkenen profiteren van de samenwerking tussen De Groot Verzekeringen & Hypotheken en het Straatvoetbaltoernooi bij s.v. Huizen?

Iedereen is altijd welkom bij ons voor vrijblijvend advies of om eens mee te denken op het gebied van verzekeringen of hypotheken.  Neem vooral een kijkje op www.degroot.nu

Hoe ziet De Groot Verzekeringen & Hypotheken het belang van sport in de lokale gemeenschap en hoe draagt het bij aan het ondersteunen van sportieve evenementen zoals dit toernooi?

Lokale (sport)verenigingen zijn onmisbaar. Ontspanning, sociale en sportieve activiteiten zijn voor iedereen heel belangrijk. Sport speelt daarin een belangrijke rol en zo’n toernooi is een prachtige mix van al deze aspecten op 1 dag.

Als Straatvoetbal een verzekering zou zijn, welke premieklasse zou het dan hebben bij De Groot Verzekeringen & Hypotheken? Goud, zilver of brons?

Voor mij is Straatvoetbal wel een van de mooiste toernooien bij s.v. Huizen. Dit is een "gouden" toernooi waar alles super goed geregeld is. Dus een en al top! Dus goud!!

Als een voetbalteam een hypotheek zou aanvragen, zouden ze dan meer kans maken op een lening als ze het Straatvoetbaltoernooi winnen?

Als dat de start zou zijn van een mooie profcarrière dan zou dat zeker kunnen helpen, maar banken zullen naar andere aspecten kijken dan het winnen van dit toernooi hoe mooi het ook is om dit te winnen!

Wat zou je willen zeggen tegen de deelnemers, supporters en fans van het Straatvoetbaltoernooi namens De Groot Verzekeringen & Hypotheken?

Wij wensen jullie een hele fijne en sportieve dag toe!

Over De Groot Verzekeringen en Hypotheken
    Sinds 1900 is de familie actief als onafhankelijk adviseur in verzekeringen en hypotheken voor particulieren, mkb-ers en zzp-ers. Inmiddels is dit dus alweer de 4e generatie ‘De Groot’. Korte lijnen en persoonlijke aandacht is waar het bedrijf voor staat.

www.degroot.nu

Vroeger heeft Jan zelf ook gevoetbald bij s.v. Huizen en was hij enkele jaren jeugdleider. Tegenwoordig staat hij vaak langs de lijn als supporter van hun dochter.
    Jan's vrouw Marianne is ook actief in het bedrijf en daarnaast alweer enige tijd secretaris en maakt deel uit van het Bestuur van s.v. Huizen. Hierdoor komt Jan ook weer regelmatig bij de wedstrijden van het eerste elftal kijken.