Voorbeschouwing s.v. Huizen - WV-HEDW

Afgelopen zaterdag opende Huizen het seizoen met de uitwedstrijd tegen SDV Barneveld. Huizen wist relatief snel op een 0-1 voorsprong te komen waarna in het vervolg van wedstrijd de bal nogal heen een weer flipperde tussen beide elftallen. In de slotfase van het duel kwam Huizen via een strafschop op een 0-2 eindstand.

WV-HEDW
    De tegenstander van aanstaande zaterdag, WV-HEDW, wist het seizoen te beginnen met een overwinning: thuis werd met 2-1 gewonnen van HZVV. Met WV-HEDW treft Huizen een tegenstander die het nog kent vanuit seizoen 2019-2020. In dit voortijdig afgebroken seizoen werd alleen de thuiswedstrijd gespeeld in welk duel Huizen een 0-2 nederlaag moest slikken. In de tussenliggende seizoenen hebben beide elftallen de nodige mutaties gehad en zegt deze uitslag dan ook niet zo veel. Wat wel duidelijk is, is dat beide promovendi (ook WV-HEDW werd afgelopen seizoen kampioen) de goede start een vervolg willen geven met een tweede overwinning. Op basis van de overwinning dit seizoen en het kampioenschap vorig seizoen, lijkt in ieder geval sprake te zijn van een gelijkwaardige tegenstander. Hierbij kan de aanmoediging van de eigen supporters Huizen net dat streepje voor kan geven en wij hopen u dan ook te treffen op het eigen sportpark in de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen.

Pupillen van de week zijn Sendóa Pattipeiluhu & Marnix Kriek en spelen in de JO8-1. Veel plezier vandaag bij deze wedstrijd.

Voorafgaand aan de wedstrijd zal een minuut stilte worden gehouden in verband met het overlijden van Daan Weggemans.

De wedstrijd wordt om 14:30 afgetrapt en de wedstrijdbal wordt aangeboden door vriendengroep ’t Hokkie waarvoor hartelijk dank!

Mocht u toch niet aanwezig kunnen zijn: u kunt de wedstrijd volgen via het Twitter account @svHuizen

Entreeprijzen
    Kom je een wedstrijd van s.v. Huizen bezoeken? Lees hier dan alles over onze entreeprijzen.