JO10-1 twee keer toernooikampioen in het Hemelvaartsweekend

Op Hemelvaartsdag hebben we bij T.O.B. Amsterdam het 3e Louis van Hoof JO10 Top toernooi gespeeld. Met een goed bezet veld van 16 JO10 teams die allen hoofdklasse spelen, met namen als Pancratius, BFC, Kampong, BVC Bloemendaal, etc.

Na 2 ruime poule overwinningen en een gelijkspel, wonnen we in de kwartfinale van de winnaar van de eerste 2 edities van het Louis van Hoof toernooi: BFC. Door naar de halve finale waar we van de Koninklijke HFC wonnen en uiteindelijk in de finale sv Dios met 3-0 versloegen.

Na een rustdag speelden we op zaterdag bij SDO een toernooi met 8 hoofdklasse teams. Na 3 poule-overwinningen tegen Hoogland, Wasmeer en Desto, wonnen we in de halve finale van de thuisclub en kwamen we in de finale BFC wederom tegen en ook deze keer: winst. Dus 2 bekers in 1 weekend. Daarna snel door naar Zuidvogels om de 2de helft van de kampioenswedstrijd te kijken.