Aankondiging Straatvoetbaltoernooi 2023 - 10 juni

Aankondiging Straatvoetbaltoernooi 2023 - 10 juni

We gaan een topdag tegemoet met zomerse temperaturen.

We starten de dag met een ontbijt op de “middenstip” van de voetbalarena met de mini's.

Na het heerlijke ontbijt zullen we rond 08:30 de officiële opening verzorgen. Stronkeltje en Fonkeltje van Oud Valkeveen zullen de officiële aftrap verrichten van het spetterende mini Jeugd Straatvoetbaltoernooi.

De start

Om 09:00 gaan we dan echt los met de eerste wedstrijden van de mini's.

Tussen de wedstrijden door kunnen de kids zich vermaken bij een van de minigames. Bij het voetbaldart bijvoorbeeld, of kunnen ze een eigen FIFA Kaart laten maken bij van de FutCard machines.

Als dit toernooi in volle gang is start "de andere jeugd" het Jeugd Straatvoetbaltoernooi met als start een geweldige “show” van voetbal freestyler Guido om 11:00 uur.

Na deze show kunnen de spelers echt aan de bak om zelf te gaan spelen. De eerste wedstrijden beginnen om 11:30 uur.

Om 13:00 uur zullen ook de senioren instromen om al hun beste voetbalkunsten te gaan vertonen!

Tijdens het toernooi zijn er meerdere activiteiten / festiviteiten georganiseerd

• een opblaasbare stormbaan van 40 meter lang

• een levensgroot Dartbord

• ING Opblaasbaarveld

• de In2Golf Latje trap challenge

• springkussens

• laat je schminken door een echte pro van 12:30 | 15:30

• Ballon artiest van 16:00 tot 18:00

• Maak je eigen FIFA card

• Red Bull DJ Truck met DJ Maxima

• en op het eind de zanger Martin Warmendam om de dag mega goed af te sluiten.

Eten en drinken

Tijdens het toernooi is er genoeg te eten en te drinken. Al vele jaren aanwezig op het welbekende Straatvoetbaltoernooi. Ook dit jaar zorgen ze weer voor "Argentijnse kunst" langs de velden, Restaurant Argentina.

Nieuw dit jaar zal de caravan van de Crêperie, bekend uit het Oude Dorp van Huizen, aanwezig zijn voor heerlijke crêpes en ijs.

Prijzen

Iedereen is vandaag een echte winnaar! Daarom ontvangen alle spelers van dit toernooi een beker.  Het team wat zich kroont tot kampioen van de dag gaat ook nog eens naar huis met een geweldige prijs van FC Surprise – Mystery Voetbalshirt en voor de mini's een super leuke dag bij Oud Valkeveen.
    De kampioenen bij de senioren gaan naar huis met een dinerbon van Eethuis o'Donder.

De temperatuur voor deze dag!
    De weergoden beloven veel goeds deze dag… 29 graden!! Dus kom iedereen gezellig aanmoedigen of gezellig op het terras genieten van het al moois wat deze dag te bieden heeft.

Alles volgen?

> Bekijk hier het mini Jeugd Straatvoetbaltoernooi 2023

> Bekijk hier het De Groot Verzekeringen en Hypotheken Jeugd Straatvoetbaltoernooi 2023

> Bekijk hier het TGS Straatvoetbaltoernooi 2023

Overzicht

We kijken nu al uit naar zaterdag 10 juni!

We zien je graag bij s.v. Huizen.